۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

با حاج رسول گیاه شناس هر روز زیبا تر شوید -1

 سوال : حاج آقا خیلی خوشحالم که قرار است جواب بنده را بدهید. درخواست یک داروی شفا بخش برای کله کچل خویش را دارم – ب.ح حدودا 33 ساله از حوالی حومه تهران

جواب حاجی : دوست عزیز شما برای داشتن موهای بلند، پرپشت و افشان باید به نکات زیر توجه فرمایید:

1– داشتن حداقل سه دوست صمیمی که رانندگی با ماشین سنگین را بلد باشند و حداقل یک نفر از آنها مالک یک ماشین خیلی سنگین باشد.

2– داشتن چند مدل شامپوی مختلف و برای احتیاط مختلط
مختلف برای اینکه شما بایستی در هر وعده حمام خود حداقل دوبار موهای خود را با شامپوهای مجزا بشویید. لطفا توجه داشته باشید که لازمه رشد سریع و بی دردسر موی شما این است که در هفته، شامپوی تکراری به کله مبارک نزنید و مختلط از برای ایجاد تنوع و عدم تبعیض نسبت به جامعه شامپوهای زنان.

3- استفاده از شانه و یا برس مویی که حداقل سه سال بر سر یک آقا و یا خانوم مو بلند خورده باشد. با اینکار شما نه تنها به خودتان بلکه به موهای نداشته تان نیز اعتماد به نفس می دهید.

4– استفاده از کلاه پشمی پدر پدر پدربزرگتان.

5 – اگر پدر پدر پدربزرگتان کلاه پشمی نداشته است به هیچ عنوان از کلاه های دیگر ایشان استفاده ننماید. زیرا به احتمال زیاد ایشان هم به مشکل شما دچار بوده اند و شما بهتر است بیخیال هر 4 مورد بالا شوید!

سوالات خود را برای رهایی از زشتی ذاتی تان به آدرس گرمابه محله تان یا ایمیل این وبلاگ ارسال نمایید تا حاج رسول زیبا روی با رویی زیبا جواب شما را بدهند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

من رو با نظرات منحصر به فردتان شگفت زده کنید !